Molentjes van de Blokker uit 2003 (Serie van Hollands Glorie)

  • Rene van der Beek

    Hallo,

    Op marktplaats worden op dit moment 10 blokker molentjes aangeboden.

    groet,

    Rene

  • ineke

    Op zoek naar blokker molen met verlichting in de molen maar ook op de wieken lijkt op steen.

  • Margreet

    ineke Schreef:

    ——————————————————-

    > Op zoek naar blokker molen met verlichting in de

    > molen maar ook op de wieken lijkt op steen.

    En een ster in het kruis?

  • Tiny

    Ik heb 6 Hollands Glorie molentjes te koop.De nr: 4,5,6,7,10,11. t.e.a.b.

  • Fisher

    Voor wie snel is !!!

    Op marktplaats biedt Karin uit Pijnacker (ZH) de ganse serie van 12 stuks aan in 1 koop voor de prijs van € 49.00.

    Ook m. k.w. uit Amsterdam (NH) biedt 9 stuks aan, verkoopprijs vanaf € 10.00.

    Succes.

  • Irene Duden

    Ik heb de complete serie voor u. Die heb ik gevonden bij de zolderopruiming van mijn ouderlijk huis.

    Ik heb de srie zelfs enkle malen compleet.

    Ik weet natuurlijk niet of u nog steeds op zoek bent.

    Als u nog bent geinteresseerd moet u het mij maar laten weten via de mail.

    Met vriendelijke groeten, Irene.

  • Ruud Gerritsen

    Beste Irene,

    Ik ben molenaar in Hernen (bij Nijmegen) en zoek de serie molentjes van de Blokker (12 stuks).

    Ik kan dan eenvoudig aan bezoekers de verschillen uitleggen.

    Ik heb gezien dat jij ze aanbied als reactie op een vraag van iemand anders maar ben zeker geinteresseerd als ze er nog zijn.

    Ik hoor graag van je en alvast bedankt,

    Ruud Gerritsen

  • molenvriend

    Ben eens aan het googlen gegaan, maar krijg geen duideljkheid. Diverse varianten aan kleine molentjes als resultaat.

    Heeft iemand fotootjes daarvan? Zowel de molentjes alsook de doosjes waarin ze verkocht werden, dat maakt de zoektocht makkelijker :)

  • Robert Van't Geloof

    http://verzamelen.marktplaats.nl/complete-verzamelingen-en-collecties/559763888-miniatuur-molentjes-hollands-glorie-van-blokker-2004.html?return=eJwtilsKwjAUBfdSaD%2FbpPEBKUGq%2F%2B4htpHGvC65tyiKezeifzNnjpZcvqxkA0q%2B28sKjc7TMixEILvOJTCxDTo7Aq81YRt997u0sMDh4RVvZlSUajHyWhw9FXhaKIjXGf8rfFdWIJQwxjWYbKei7l40JG8i3QzW%2FbZnF5%2BcM7nEhLbUvgFYFWsgIU1pNkqIDT%2Bdq%2BH9AS2VO94%3D&df=1&fta=eNotjkGOwjAQBP8yEjnbCQi2Rzlx5wuRwV7WGwdbGQcQiL9jI27TGnVVG2zxFOxAyxyGqwlCLPjpQPfQ68ZKnyM0h4yHTyy%2FVkpKGYqnhMsyudmfeLxhisFd8r%2BTVauOIY6jmzmKR9uktPSqSVHyKVrXd91a7w9VsgYlc3bEviAFRentx17GtHpjN%2FqoatTlk2MyVobiOOe%2F2lB1JWgy96FCSs9%2BKC3I3IgP3%2FNKbKDwfL3enPZJzg%3D%3D&fta_ind=1&fs=1

  • molenvriend

    Dank voor de link Robert (tu)

    Heb begrepen dat deze modelletjes behoorlijk goed gelijkend zijn op de betreffende molen welke als voorbeeld diende; weet iemand welke molens dat geweest zijn?

    Maar intussen ontdekt dat er ook andere series van vergelijkbare molenmodelletjes bestaan, maar die zijn niet van de Blokker winkelketen.