Hallo,
Op marktplaats worden op dit moment 10 blokker molentjes aangeboden.
groet,
Rene
Ik heb de complete serie voor u. Die heb ik gevonden bij de zolderopruiming van mijn ouderlijk huis.
Ik heb de srie zelfs enkle malen compleet.
Ik weet natuurlijk niet of u nog steeds op zoek bent.
Als u nog bent geinteresseerd moet u het mij maar laten weten via de mail.
Met vriendelijke groeten, Irene.
Beste Irene,
Ik ben molenaar in Hernen (bij Nijmegen) en zoek de serie molentjes van de Blokker (12 stuks).
Ik kan dan eenvoudig aan bezoekers de verschillen uitleggen.
Ik heb gezien dat jij ze aanbied als reactie op een vraag van iemand anders maar ben zeker geinteresseerd als ze er nog zijn.
Ik hoor graag van je en alvast bedankt,
Ruud Gerritsen
http://verzamelen.marktplaats.nl/complete-verzamelingen-en-collecties/559763888-miniatuur-molentjes-hollands-glorie-van-blokker-2004.html?return=eJwtilsKwjAUBfdSaD%2FbpPEBKUGq%2F%2B4htpHGvC65tyiKezeifzNnjpZcvqxkA0q%2B28sKjc7TMixEILvOJTCxDTo7Aq81YRt997u0sMDh4RVvZlSUajHyWhw9FXhaKIjXGf8rfFdWIJQwxjWYbKei7l40JG8i3QzW%2FbZnF5%2BcM7nEhLbUvgFYFWsgIU1pNkqIDT%2Bdq%2BH9AS2VO94%3D&df=1&fta=eNotjkGOwjAQBP8yEjnbCQi2Rzlx5wuRwV7WGwdbGQcQiL9jI27TGnVVG2zxFOxAyxyGqwlCLPjpQPfQ68ZKnyM0h4yHTyy%2FVkpKGYqnhMsyudmfeLxhisFd8r%2BTVauOIY6jmzmKR9uktPSqSVHyKVrXd91a7w9VsgYlc3bEviAFRentx17GtHpjN%2FqoatTlk2MyVobiOOe%2F2lB1JWgy96FCSs9%2BKC3I3IgP3%2FNKbKDwfL3enPZJzg%3D%3D&fta_ind=1&fs=1
Dank voor de link Robert (tu)
Heb begrepen dat deze modelletjes behoorlijk goed gelijkend zijn op de betreffende molen welke als voorbeeld diende; weet iemand welke molens dat geweest zijn?
Maar intussen ontdekt dat er ook andere series van vergelijkbare molenmodelletjes bestaan, maar die zijn niet van de Blokker winkelketen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?