adres voor boekweit(grutten)

  • Jasper

    Hallo

    Wie kent er een adres voor de levering van boekweit(grutten)? Het graanbedrijf Trouw in Rotterdam levert het product wel, echter per 1000kg en dat is ons net te veel. Weet iemand adressen? Laat het me weten!

    Jasper Boonman (molen de Koornbloem, Goes)

  • Wobbe Anne Veenstra

    maal en pel molen t lam in woudsend, die heeft het wel eens

    gr

  • Bart Hoofs

    Hallo Jasper,

    Molen “De Hoop” in Swartbroek waar Peter Stultiens maalt levert boekweit. Tot voor kort ook op de Grathemermolen waar Reinier de Uijl maalt. Volgens de site zijn er (maal)problemen.

  • Mike

    Molens Joye in Rumbeke..

  • Ruben 4-Gever

    Teun v/d Bok - Molen “De Hoop” te Zierikzee levert ze ook.

    Groet,

    Ruben

  • Martin E. van Doornik

    AKG-MolenaarRolf Wassens van molen Joeswert in Feerwerd (Gr.) levert ook boekweitmeel en Pot van molen De Hoop in Kropswolde ook.

  • reinier

    Nadat ik de molen verlaten had begin 2013 hoorde ik van verschillende afnemers dat de boekweit die ik maalde goed was.

    Hallo Jasper,

    Molen “De Hoop” in Swartbroek waar Peter Stultiens maalt levert boekweit. Tot voor kort ook op de Grathemermolen waar Reinier de Uijl maalt. Volgens de site zijn er (maal)problemen.

  • reinier

    Nadat ik de molen verlaten had begin 2013 hoorde ik van verschillende afnemers dat de boekweit die ik maalde goed was.

    Hallo Jasper,

    Molen “De Hoop” in Swartbroek waar Peter Stultiens maalt levert boekweit. Tot voor kort ook op de Grathemermolen waar Reinier de Uijl maalt. Volgens de site zijn er (maal)problemen.