Lintje voor Gerard Ottevanger

• Bart Hoofs

Vandaag heeft Gerard Ottevanger uit handen van de burgemeester van Goes een lintje mogen ontvangen. Hij is nu ridder in de Orde van Oranje Nassau.

http://www.omroepzeeland.nl/data/lintjesregen2014

Een zeer terechte onderscheiding voor zijn grote inzet voor het molenbehoud in zowel Zuid-Holland en Zeeland. Als ik me niet vergis hebben nu zowel broer Johan en wijlen vader Jan allen een lintje gekregen voor de bijzondere inzet voor de molens en het molenbehoud!

Gerard maar ook familie proficiat met deze koninklijke onderscheiding!

Wellicht zijn er in molenland meer lintjes uitgereikt?

• Aad Schouten

Beste Gerard ,

Van harte gefeliciteerd met je decoratie , ja je komt uit een echt molenaars nest , maar dat wil niet automatisch zeggen dat je passie voor molens hebt.

Maar dat is in jou geval zeker het geval, evenals voor je broer Johan.

zowel in je prive leven heeft de molen altijd een rol gespeeld , als met je werk op het provincie huis , .

Daar heb je door de jaren heen dan ook je sporen verdiend , ik denk daarbij oa aan de aktie om de viergang van Aarlanderveen te behouden als werkend monument.

natuurlijk vanuit het veld niet altijd zo duidelijk wat er op ambtelijk nivo nodig is om de molens in de belangstelling te houden op bv prov nivo.

ik hoop dat je een leuke bijeenkomst hebt gehad met fam en kennissen .

Ridder Gerard de hartelijke groeten van uit de wingerdse

• Bob Poppen

Van harte gefeliciteerd Gerard, een verdiende en terechte onderscheiding!

• Willem Roose

Daar sluit ik mij bij aan; gefeliciteerd Gerard!

• Bart Hoofs

Marcel Voorneman, vrijwillig mulder in Vorstenbosch maar ook in Beugt kreeg van zijn “baas” minister van defensie Hennis ook een lintje uitgereikt voor zijn inzet zowel binnen als buiten defensie.

Voor de bescherming van het erfgoed en het zich sterk maken voor de historie van Brabant.

Marcel van harte gefeliciteerd!