Voor je nu gaat denken dat ik het wiel opnieuw ga uitvinden: welnee. Het molenprikbord is jarenlang een begrip geweest in de molenwereld en al vind ik het nieuwe formaat nog steeds wat onwennig, het lijkt er op dat we zo langzamerhand het prikbord weer wat vaker gebruiken.
Daarom heb ik besloten om op onze webstek (www.msmog.nl, v/h de Slochter Molenstichting en de Oldambster Molenstichting) linkjes op te nemen naar de 10 meest actuele artikeltjes op dit forum. Je kunt de linkjes vinden in de rechterkolom, onderaan, zie www.msmog.nl.
Voor de technisch geïnteresseerden: helaas heeft Startpagina geen RSS feed, tenminste: ik heb hem nog niet kunnen ontdekken. Ik moet dus wat truken met de webpagina zelf. Gelukkig draait de MSMOG site op Linux en dus heb ik voldoende goede tools aan boord om dat zonder al te veel gedoe voor elkaar te krijgen. De rest is een kwestie van een moduletje voor ons CMS schrijven en wat met CSS rondplukken om het een beetje mooi te laten lijken.
Hoop dat jullie het leuk vinden. Voor mensen die ook zoiets op hun molensite willen hebben ben ik altijd bereid om mee te denken / te helpen / advies te geven. Gewoon mailen.
(En voor de beheerders hier: het is natuurlijk veel beter om WEL een RSS feed te hebben )