Adblocker kan forum ontoegankelijk maken

  • Lolke

    De afgelopen tijd kon ik het forum niet in: ik kreeg op de homepagina enkel de menubalken en het colofon te zien, geen berichtenlijst, en ook de webadressen die ik kende van afzonderlijke berichten/draden gaven hetzelfde resultaat. Ik had geen idee waardoor dit veroorzaakt werd, totdat kortgeleden mijn besturingssysteem om de een of andere reden de adblocker eruit gooide: toen was alles opeens weer in orde. Heeft iemand anders al eens ditzelfde meegemaakt?

  • Henk Klöpping

    Lolke

    De afgelopen tijd kon ik het forum niet in. Heeft iemand anders al eens ditzelfde meegemaakt?

     

    Ja, Lolke, dat heb ik ook meegemaakt. Ik heb mij adblocker voor deze site dus uitgezet. En wordt nu dus weer constant bestookt met reclames. Niet erg prettig, ik denk dat het een KEUS zou moeten zijn om reclames te willen zien, zeker voor mensen die hier af en toe nog eens (proberen) iets interessants te publiceren - zonder onze bijdragen bestaat deze site immers niet. Ik stuur geen rekening. Maar misschien moeten we dat eens gaan doen, want er wordt duidelijk geld verdiend aan onze inspanningen.

    Henk Klöpping, Molen van de Groote Polder, Slochteren