Verdwijnende berichten

  • CC/MSMOG

    Beste allen,

    soms ga je aan je verstand twijfelen. Maar deze keer heb ik het toch echt goed vastgelegd. Ik had een week geleden een berichtje gepost over het slagen van onze CEMI-instructeur Lex van der Gaag. En verleden week slaagde ook onze leerlingen Eduard Vroom. Beide feestelijke gebeurtenissen die ik graag hier meldt. Maar die berichten verdwijnen een dag later dan spontaan. Ik heb geen idee waarom, of hoe het komt. Ik het het ook even gevraagd aan de prikbord beheerder en aan de beheerder van dit molenforum. Die weten van niets.

    Ik zat me af te vragen of het kwam omdat ik een link had opgenomen naar onze website. Je wilt immers niet een heeeeeeel lang bericht hier posten dat ook al op onze website staat. Maar in het verleden heb ik ook regelmatig verwezen naar onze website, nooit een probleem mee gehad..

    Actief weren doen we natuurlijk niet in Nederland. Dus, ik doe vast iets fout, maar WAT? Wie helpt me uit de brand?

    Dit is een bericht van de Commissie Communicatie van de Molenstichting Midden- en Oost- Groningen (http://www.msmog.nl)

  • Lolke

    Het probleem bestaat kennelijk nog steeds: precies hetzelfde is mij recentelijk ook overkomen. Ik had op 18 december j.l. een bericht geplaatst over de komende completering van de tweede molen van Lienden, dat een dag later weer verdwenen was.