Molenprikbord overleden?

  • CC/MSMOG

    Er is al een tijdje geen activiteit meer op dit prikbord, leest er nog wel iemand hier? Wij verwijzen op onze website naar dit prikbord, maar dat is weinig zinvol als er niemand meer op actief is. Ik overweeg daarom de verwijzing te verwijderen en te vervangen door een andere berichtenbron. Meningen?

    Dit is een bericht van de Commissie Communicatie van de Molenstichting Midden- en Oost- Groningen (http://www.msmog.nl)

  • Lolke

    Beste Henk (naar ik aanneem): ik vrees dat het prikbord / forum nu inderdaad historie is en het heeft afgelegd tegen de algemene sociale media. Tot mijn grote spijt: ik heb al zolang als ik molenliefhebber ben behoefte gehad aan goede en snelle centrale nieuwsvoorziening op molengebied, iets waar De Hollandsche Molen met zijn slechts 4 maal per jaar verschijnende clubblad (en zijn angst om controverses te veroorzaken) nooit in heeft kunnen voorzien, en aan een plek om met zoveel mogelijk mede-molenliefhebbers gedachten, ervaringen en kennis uit te wisselen. Het prikbord was voor beide DE oplossing, samen met het blad Molenwereld. Maar zoals gezegd, beide hebben het niet kunnen bolwerken, en de algemene sociale media zijn door hun ‘versplinterde’ karakter op geen enkele manier een alternatief voor de centrale nieuws- en discussieplek die het prikbord in zijn goede dagen was. Helaas, ik zou het heel graag anders zien, maar het schijnt nu eenmaal niet anders te zijn.

  • Robert

    Dag Henk .

    Ik denk wel zeker dat dit door social media komt. Maar ook het werken met huidig prikbord is er niet fijner op geworden. Ik vond het vroeger net even prettiger werken (vind ik teminste) een groet Robert