Nog gedraaid vandaag?

• Jelle van Daalen

Morgen weer naar Lienden.

Als de mulders van Hellouw hulp nodig hebben ben ik best bereid hen te helpen.

Niet iedereen heeft even veel tijd voor de molen. Ik maak er momenteel erg veel tijd voor vrij.

Vr gr Jelle

• Petro van Doorne

Jelle,

Volgens mij heb je mijn opmerking betreffende onze molens niet echt begrepen, want zo behandel je collega molenaars niet. Ik maak er echter geen woorden meer aan vuil, maar jouw hulp in woord en daad heb ik niet nodig!

De groeten vanuit het Hellouwse!

Petro

• Jelle van Daalen

Beste Petro,

Je moet niet kwaad worden. Ik vind het gewoon jammer dat die Hellouwse molens zo weinig draaien. Ze staan daar zo prachtig. En ik kan best begrijpen dat de vlinder in Deil jou lievelings molen is.

Veel succes dan.

Vr gr Jelle

• leo middelkoop

Jelle,

bepaald niet voor het eerst roep je volstrekt onnodig allerlei problemen over jezelf af.

Populair word je niet met allerlei uitspraken die je vervolgens per kerende mail moet herroepen.

Voorlopig stel ik vast dat jouw inzet voor de molens groter is dan jouw lerend vermogen.

Succes in Lienden vandaag; ik ga in Leidschendam malen.

Leo

• Jelle van Daalen

Hoi Leo,

Veel plezier vandaag op die uit de kluitengewassen tuinmolen in Leidschendam.

Hopen op voldoende wind om te kunnen malen.

gr jelle

• leo middelkoop

Als jij een molen met een vlucht van 28.40 m. een “uit de kluitengewassen tuinmolen” noemen wil: ga je gang. De zin van deze opmerking ontgaat mij echter geheel.

Wat mij niet ontgaat is dat jij voor de zoveelste keer de kritiek op jouw persoon probeert af te leiden met opmerkingen die niet ter zake zijn.

Succes op de molens waar je nog welkom bent.

Leo

• De Reizende Brabander.

Hoi Leo,

Dat van die uit de kluitengewassen tuinmolen is gewoon gekheid op een stokje.

Brabantse humor.

Gr De Reizende Brabander.