Molendag Pakket

• Job

Een email adres word per definitie in kleine letters gebruikt. er is geen onderscheid tussen hoofdletter en “gewone” letters. Hoofdletters worden door de mailserver omgezet.

Het email adres is dus niet de oorzaak dat er geen reactie komt.

Job

• Andre Koopal

Hoi Job,

Dat is helaas niet waar. Achter de @, de domeinnaam dus, is het formeel wel zonder case, maar voor de @, de user, hangt het van de mailserver af, en daar mag wel met case rekening gehouden worden. Het is niet gebruikelijk, maar het kan dus wel.

Groetjes,

Andre

• Marit

Beste iedereen,

In antwoord op de vragen die hier aan de orde komen.

Op de site www.nationalemolenengemalendag.nl staat onder het kopje contact het mail adres nmgd@molens.nl. Deze blijkt gesaboteerd te zijn en blijkt bij nader onderzoek geen mailtjes meer door te geven.

Dit zal zo spoedig mogelijk opgelost worden. Het klopt dus als u nog geen antwoord heeft gekregen en mijn excuses daarvoor.

De mensen die nog geen pakket hebben ontvangen vraag ik om dit aan te geven per telefoon 020-6238703 of per mail naar m.hendriksen@molens.nl

Ook voor vragen over de NMGD kan men mailen naar mij m.hendriksen@molens.nl of bellen 020-6238703 op maandag of woensdag.

De mensen die op dit forum tot nu toe hebben aangegeven geen pakket te hebben ontvangen, krijgen alsnog zo spoedig mogelijk een pakket thuis gestuurd.

We proberen het dus zo makkelijk mogelijk te maken voor de molenaar om zoveel mogelijk toekomst voor de molens te genereren.

Ik zelf werk alleen op maandag en woensdag en zal voor zover mogelijk, iedereen op deze dagen beantwoorden.

Vele molens hebben zich aangemeld in de afgelopen week en heb ik reeds veel pers te woord gestaan. Ook het AD heeft mij benaderd voor een middenkatern (bewaar exemplaar) van 7 mei te vullen met de activiteiten van de molens die open zijn. Er komen ook elk jaar leuke creatieve activiteiten bij dus schroom niet om eens bij een collega molenaar een blik te werpen.

We zijn er echter nog niet qua aanmeldingen. Een aantal molenaars weten nog niet wat ze gaan doen en hebben zich daardoor nog niet opgegeven. Dat is jammer want aanpassingen kunnen altijd nog verwerkt worden. (zie opmerking Hans de Kroon correcties)

Ook als de molen niet van binnen te bezichtigen is, of helemaal niet open, is het van belang dit aan te geven via de site www.nationalemolenengemalendag.nl

Met de nieuwsbrief van de NMGD en het aanmelden op de website proberen we zoveel mogelijk molenaars te activeren om hun molen aan te melden.

De rede hiervoor is, zoals in de nieuwsbrief vermeld, dat de NMGD geen aandacht meer op ‘onze’ molens kunnen vestigen als er niet genoeg geld is. Er kan alleen geld gevonden worden als de molens massaal meedoen. Let wel, de organisatie van de Nationale Molen- en Gemalendag doet het voor alle molens in Nederland in de hoop dat men mee werkt maar het is geen verplichting!!

Om een voorbeeld te geven van wat er voor deze dag gedaan wordt:

Dit jaar is er een leuk kleurboekje ontwikkeld, een radio interview wordt verspreidt naar alle regionale radio zenders in Nederland, hebben we ook een stop (voor radiozenders die niet zoveel tijd hebben om een heel interview te plaatsen) (dit alles onder kopje )

Benaderen we actief de pers

Is er een publieke website gebouwd

Worden er tips gegeven over wat er mogelijk te organiseren valt

Is er een heel kinderprogramma uitgewerkt

Wordt er aangesloten bij bestaande organisaties (Jaar van de Traditie)

En nog veel meer!

Dit alles is te vinden op de website www.nationalemolenengemalendag.nl onder of onder kopje

Met vriendelijke groet,

Marit Hendriksen

Aanwezig: maandag en woensdag