Lintjesregen

• Leo Endedijk

Gisteren vond de traditionele lintjesregen plaats. Ik mocht zelf bij de uitreiking van een koninklijke onderscheiding aan Aad Schouten zijn. Aad, nogmaals proficiat! Wellicht zijn er nog meer molenaar of molenmensen onderscheiden?

Leo Endedijk

• Ruud Bax

Ik wil hierbij ook Aad Schouten feliciteren met het krijgen van het koninklijke lintje, toegekend door de koningin, en het was een zeer geslaagde avond bij de Wingerse wip. dat die er nog lang van mag genieten.

vr. gr. Ruud Bax

• Tom Blaak

Beste Aad,

Van harte met je koninklijke onderscheiding. Het is je van harte gegund!!!

Groet van de Rezoordsemulder

• Margreet

Van harte geliciteerd! Wat fijn dat je activiteiten ook bij de koningin niet onopgemerkt zijn gebleven! Feestelijke dag gewenst vandaag,ook voor Jannick en de rest van de familie Schouten, Margreet

• Jan Althof

Cathegese krijgen van een Koninklijke Molenaar, dat is de echte top. Voor mij was je het al maar nu is het even officieel bevestigd. Van harte Aad en voor iedereen daar op De Wingerdse.

Groet,

Jan.

• Johan Ottevanger

Aad en de rest van dit mooie gezin!!!

Vah Harte nogmaals gefeliciteerd ook van Jolanda en onze kinderen uiteraard, vandaag staat de Viergang ook voor jullie in de Blije met vlag in top.

Ik ga nu naar de fles Oranjebitter en neem er ééntje op, op deze mooie en verdiende beloning!!!

Familie Johan Ottevanger

• Piet Lodder

Als iemand zo'n onderscheiding verdient dan is het Aad Schouten wel. Zijn inzet en enthousiasme voor alles wat met molens te maken heeft is een voorbeeld voor velen.

Een sympathieke man en een begenadigd spreker die zijn sporen meer dan verdient heeft en niet alleen in molenland.

Het is voor mij als molenaar een hele eer om een koninklijk onderscheiden voorzitter van de Werkgroep De Jonge Sophia te hebben .

Ik feliciteer Aad van harte met zijn onderscheiding.

Piet Lodder

Molenaar van De Jonge Sophia te Groot-Ammers

• N vd Bos

Van harte gefeliciteerd met deze koningklijke onderscheiding.

vr. gr. Nico van den Bos;

Oukoopse molen Reeuwijk.

• Andreas de Vos

Hallo Aad,

Van harte gefeliciteerd met je koninklijke onderscheiding.

Groetsels,

Andreas de Vos

• Robert Van't Geloof

aad van harte met je onderscheiding. Je hebt het echt verdient.

http://www.hetkontakt.nl/bericht/2009/04/7492/2604

Gegroet Robert