Zeer verdiend voor een hard werkende meulenaar die op vele vlakken verdienstelijk is geweest en is voor de molens en de molenaars (in opleiding).
Een echte liefhebber!
Daar moet op gevierd worden tijdens het Dotkomweekend :-)
Bart Hoofs
Vooreerst wil ik bij deze een ieder hartelijk danken die op enige wijze betrokken is geweest bij de voordracht om in aanmerking te komen voor deze koniklijke onderscheiding.
het was toch wel een heel emotioneel moment toen ik in de gaten kreeg dat het over mij ging in de speech van de burgemeester ,en met name met dat ik naar voren moest komen onder de bekende worden ,het behaagde hare majesteit de koningin adrianus schouten te benoemen tot ridder in de orde van oranje nassau.
nauwelijks van het een bekomen , verraste mijn vrouw mij met een geweldig feest s avonds,
het is wel heel bijzonder dat zij van dit alles al maanden op de hoogte was , en dan ook dit feest geheel achter mijn rug om geregeld heeft weten te krijgen, petje af.
ik zou dus op deze avond mijn verjaardag vieren voor de molenaars ,maar dat pakte wel heel wat anders uit.
gelukkig werkte het weer buitengewoon mee ,een van de weinige keren dat je als molenaar blij bent met windstilte,
want er kunnen maar zo n 15 personen in huis, en er zijn er zeker tussen de 60 en 70 geweest.
maar gelukkig is de molenwerft groot genoeg.
vele kado s mogen ontvangen , en welgemeende felicitaties ,zo alles bij elkaar een heel bizondere dag geworden.
wat het te zijnertijd moet worden als ik weer eens in mag vallen in aarlanderveen, om daar tussen de vak broeders als ridder te malen, moeten we maar afwachten……..
ook ben ik gewaarschuwd om niet als die spaanse edelman de molen te lijf te gaan, ja ja goede raad werd ook verstrekt.
hierbij enige foto s van deze aparte dag
http://gallery.me.com/beadymill/100084
vr gr Aad
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?