Geweldige filmpjes Piet!
Ik heb van elke seconde genoten!
Justin
Beste molenvrienden en vriendinnen,
Wat een prachtig beeldmateriaal, ik heb genoten!.
Nou heb ik iets met de Schermer en mijn hart ging open, fantastisch!, en wat gaan sommigen molens er overheen!
Ook uitaard de Kinderdijk bekeken, zag tot mijn genoegen dat mijn speelmolentje ook vereeuwigd is.(gekregen op 4-jarige leeftijd) dapper draaiend mijn vier halfjes, en na 41 jaar nog “still going strong ”.
Op het filmpje uit 1927 is de man die onder de kruiketting kruipt, volgens mij, Piet Hoek de latere molenaar van de Blokker, jammer dat het gezicht maar even in beeld is.
Arie.
Hallo Daan,
Ik begrijp uit je vraag dat het je nog niet is gelukt om de fimpjes te bekijken.
Ik weet niet welke brouwser jij gebruikt. Ik gebruik de nieuwste versie Internet Explorer met Windows XP Prof.
Toen ik betreffende site had geopend verscheen er bovenin het beeld een (gele?) balk met een of andere melding die te maken had met de benodigde Mediaplayer. Ik weet niet meer hoe de melding precies luidde maar het klikken er op was voldoende om de verder te kunnen.
Tot mijn spijt kan ik je niet meer vertellen maar misschien dat er lezers zijn die je beter van dienst kunnen zijn.
Ik hoop dat het je alsnog gaat lukken.
Groeten,
Piet
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?