Nieuwe molenapp

• Henk Geitenbeek

Goedeavond Job

Molen De Koe Ermelo komt ook niet voor in de App

Wel een mooie App, hoop dat het op orde krijgen wil vlotten.

Groet

Henk

• j.gerlings@molens.nl

Beste Daan,

Dank je, deze heb ik er nu in staan.

Groet Job

• j.gerlings@molens.nl

Beste Teake,

Fijn dat je zo mee kijkt. De Zaanse molens staan er nu in op de juiste plaats. Het kan zijn dat je app even opnieuw moet verbinden met internet, maar dan is de Zaan zoals deze moet zijn.

Groet Job

• teake

heb nog 1 gevonden in Fryslan die niet op het kaartje stond : De Onderneming te Witmarsum

groeten van teake

• j.gerlings@molens.nl

Beste Arnold,

Er is op dit moment gekozen voor de twee meest gebruikte mobiele platforms, Google en Apple. En volgend platform komt aanbod wanneer deze vaker wordt gebruikt en wij het budget kunnen vrijmaken. Het is en blijft een kostbare grap, zo'n app.

Groet Job

• j.gerlings@molens.nl

Beste Henk,

Dank je voor je aanvulling. De Koe in Ermelo staat nu ook in de app.

Groet Job

• William

Wat ik persoonlijk jammer vindt is dat (de meeste) leuke apps meestal alleen voor Apple en Google zijn, ik heb zelf een Windows Phone en dus is de app voor mij niet beschikbaar, maar ik snap wel dat het een dure grap is en wordt gekozen voor de meest gebruikte platforms

Mvg.

William

• arnold wierenga

Zelfde verhaal, heb ook een Windows fone

• Johan van Dijk

Ik mis in de provincie Groningen: Eva in Usquert, Aeolus in Farmsum, Hunsingo in Onderdendam, De Palen in Westerwijtwerd, De Hoop in Garsthuizen, de paaltjasker bij Nieuw-Scheemda, De Eendracht in Sebaldburen, De Zwakkenburger bij Niezijl en Oldambt in Heiligerlee. Verder zie ik dat De Hoop in Haren en De Eolus bij Den Ham niet op de goede plek op de kaart zijn aangegeven.

Met vriendelijke groet,

Johan van Dijk

www.jtvd.nl

• frank@moerland.eu

Ik mis ook de Hoop te Ouddorp