Ha die Barend.
Ben het hellemaal met je eens dat het belangrijk is om zogaande een ander end onder te zetten.
zelf ben ik er niet zo n liefhebber van om de buitenroei onder te zetten,maar dat is een kwestie van smaak,veder hou ik er geen vast end op na.
en aangezien dat het orgel geregeld los is zijn er geen einden die eerder verrot zijn
over het weg zetten ben ik het met willem eens een beetje komend vind ik dan ook best vlot staan ,maar ook dit is persoonlijke smaak,want als je hem er een stukje door zet is het effekt het zelfde.
hier zijn op de buitenroe de hekkens nog van grenen en de meeste hekkens zijn van 19 65, dus die zijn al heel wat keren door de rondte gegaan.
ook zijn dan de hekkens waar je de zwichtlijn vast maakt zo mooi rond uitgesleten.
over de fokken dat is een ander verhaal want het zijn al de derde fokken die er op gemaakt zijn sinds 65 en nu zijn ze weer aan vervanging toe.
maar goed dat is weer een ander verhaal zullen we maar denken gelukkig hangen ze nog ,al moest er oud lijken touw aan te pas komen om de boel op zijn plaats te houden, en er zijn al een aantal fokschrooten uit.
dus voor de genen dit het wagen om hier op de werft te komen die zijn bij deze gewaarschuwd kijk uit voor over stekende fokken………….
dus laat bij voorbaat de auto maar aan de dijk.
vr gr Aad