Bedankt Eric voor je reactie, ik zal het e mail-adres van de SMB bewaren.
Hartelijke groet,
Ron
Hallo …..,
Bedankt voor je reactie! Theoretisch en praktisch gezien heb je natuurlijk gelijk, maar wat is het precies dat je raakt bij het zien van bepaalde kunst? Zo is het ook met sommige boeken (en ook bij molens……..); op de een of andere manier raakt het onderwerp/voorwerp je in je hart zullen we maar zeggen…………….
Hartelijke groet,
Ron
Martin, je schrijft dat je het boek in bezit hebt en er moeilijk afstand van kan doen, iets dat ik begrijp en herken.
Wat ik niet begrijp is je tekst:
“Ik heb van alles geprobeerd bij tweedehandse boeken op internet, tot en met buitenlandse eBay aan toe, maar geen succes.”
Wat heb je geprobeerd?
Heb je geprobeerd jouw boek te verkopen, of heb je geprobeerd een tweede exemplaar van het boek aan te schaffen?
Hoi Martin,
Die indruk had ik ook wel gekregen maar hoopte stiekem toch dat ik je verkeerd begrepen had.
Uiteraard toch zeer bedankt dat je je best voor mij doet/gedaan hebt!!!
Als je een keer in de buurt van Bunschoten of Terschuur bent mail me even dan zorg ik voor de koffie en leid je rond door beide mooie molens.
Groetjes,
Ron
Dank je wel Ron, maar niet naast de deur: ik woon aan de Groninger waddenkust maar ben geboren/opgegroeid in Blaricum, die genoemde plaatsen zijn daar niet ver vandaan. In mijn jeugdjaren fietste ik wel eens naar de toen nog zo vrome Bunschoten-Spakenburg via het veerpontje van Eemsbrugge, zondags gesloten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?