molenboek

• Margreet

Even n.a.v. de reactie van Gerard Sturkenboom. Eerder postte ik ook steeds dat ik van Bussels boek wilde hebben/kopen in de hoop dat er misschien een herdruk zou komen als veel anderen deze wens ook kenbaar zouden maken. Inmiddels kreeg ik een exemplaar wat ik (dus) zelf nooit zal verkopen. Toen ik de schenker onverwachts tegenkwam heb ik hem zelfs gevraagd of hij het boek terug wilde omdat ik niet meer actief ben als molenaar. Ik vind het boek en de informatie echt geweldig. Maar dat terzijde… zou het écht zo duur zijn het boek opnieuw uit te brengen? Het Sipmanboek werd verkocht voor twintig euro, maar eerlijk gezegd had ik het gevoel dat het een goedkopere herdruk was. Het papier was anders als van de eerdere dure uitgave, of vergis ik me?

• Bart Hoofs

Dus jouw molenaarsoverall hang je nu aan wilgen na het “avontuur” in Roderwolde?

• H.Noot

Inderdaad Margreet, de tweede druk was goedkoper. Lag voor een schijntje bij de Slegte destijds.

• H.Noot

Ik hoop Bart dat Margreet hier antwoord op geeft. Trouwens, tot op de dag van vandaag is het voor mij een raadsel waarom Margreet en haar gezin daar weg moesten. Zelfs in het roddelcircuit nooit iets over vernomen. Niets erover willen zeggen veroorzaakt speculaties en dat verdienen ze niet.

• Margreet

Zo geheimzinnig was het allemaal niet hoor Harmannus en Bart, we hebben zelf een interview met de krant gehad, je vindt dat hier-> http://www.dekrantvantoen.nl/vw/page.do?code=DVHN&id=DVHNDN-01-030-20130418&aid=DVHN-20130418-DN01030012